Pomoce dydaktyczne - polecamy
W naszej Bibliotece można znaleźć i wypożyczyć wiele ciekawych pomocy dydaktycznych.
Wśród nich czytelnicy znajdą również gry. Dzisiaj polecamy:
1. Huáng [Pomoce dydaktyczne] / Reiner Knizia ; oprawa graficzna: Bartłomiej Jędrzejewski ; tłumaczenie: Kinga Jurczyszyn. - London : Phalanx, [2024].
Gra osadzona w starożytnych Chinach, podczas Okresu Walczących Królestw. W grze przejmujesz kontrolę nad jednym z nich, aby wywalczyć zjednoczenie kraju pod władzą własnej Dynastii. Każdy z graczy posiada pięć różnych typów przywódców: Gubernatora, Żołnierza, Rolnika, Kupca i Artystę.
Wiek 14+ , liczba graczy 2-4, czas gry 90 min.
Zasady gry (źródło: https://phalanx.com.pl)
2. Goblin Coaster [Pomoce dydaktyczne] / autorzy gry: Ursula Hermens-Meyberg, Jan Meyberg ; ilustracje: Piotr Sokołowski ; tłumaczenie: Monika Polkowska. - Warszawa : Egmont, © 2024.
GOBLIN COASTER to gra kooperacyjna: wszyscy razem ścigacie się z czasem, by skompletować Goblińską Kolejkę Górską. Każdy kolejny gracz pobiera z woreczka kafelek niezbędny do kontynuowania budowy trasy kolejki. Klepsydra to symbol wagonika Goblińskiej Kolejki Górskiej, który musicie przesuwać do przodu i przekręcać. Jednocześnie nigdy nie możecie przekroczyć limitu czasu! Musicie współpracować, aby ominąć przeszkody na torach, losując w tym celu odpowiednie narzędzia z woreczka i podejmując różne wyzwania po drodze.
Dla 2-6 graczy. Wiek 8-108 lat. Czas rozgrywki 20 min.
Żródło: Egmont.pl
3. Fruit cup [Pomoce dydaktyczne] / autorzy gry: Luca Bellini, Luca Borsa, Stefano Negro ; ilustracje: Sara Gioria. - Warszawa : Egmont, 2024.
Zadaniem graczy jest jak najszybsze usunięcie zbędnych elementów z kubeczka za pomocą łyżeczki. Gra ćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i szybkość reakcji oraz motorykę małą.
Dla 1-6 graczy. Wiek 8-108. Czas rozgrywki 30 min.
Żródło: Egmont.pl
4. Z Europkiem przez Europę [Pomoce dydaktyczne] : twój paszport do wiedzy : edukacyjna gra planszowa / koncepcja gry Justyna Maziarska-Lesisz ; koncepcja graficzna i ilustracje Ewa Beniak-Haremska. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2016?].
Gra, w której wesoły smok Europek zabiera graczy w pełną przygód podróż po Europie. Smok postanowił wyruszyć ze Strasburga, miejsca swojego pochodzenia, aby odwiedzić dawno niewidzianego kuzyna Smoka Wawelskiego. Podróż okazuje się fascynującą wyprawą po kontynencie. Gracze razem z Europkiem odkrywają ciekawe miejsca, potrawy, tradycje i zwyczaje.
Gra może być wykorzystywana przez nauczyciela jako atrakcyjna pomoc dydaktyczna na lekcjach różnych przedmiotów. Bogactwo ilustracji odnoszących się do historii, geografii, kultury, obyczajów i wiedzy ogólnej pozwala na przeprowadzenie ciekawej lekcji, która aktywizuje każdego ucznia. Dodatkowy komplet pustych kart dołączony do gry umożliwia stworzenie zestawu własnych pytań bazujących na doświadczeniach kulturowych i językowych uczniów. Uzupełniona w ten sposób talia pozwala dostosować grę do każdego poziomu edukacyjnego i językowego.
Koncepcja gry opiera się na założeniach Europejskiego portfolio językowego, narzędzia samooceny oraz dokumentowania drogi, jaką przemierza uczeń w procesie uczenia się języków obcych.
Liczba graczy: 2-5, wiek 8 +
Żródło: https://ore.edu.pl
Komentarze
Prześlij komentarz