Pomoce dydaktyczne - polecamy w styczniu

W najbliższym czasie polecamy naszym czytelnikom poniższe gry edukacyjne:

1. Figury i znaki drogowe [Pomoce dydaktyczne]. Domino edukacyjne dla całej grupy, Gdynia, Trefl Edukacja, Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne, [2024].

Pomoc dydaktyczna dla dzieci w wieku przedszkolnym, zachęcająca do aktywnego poznawania świata figur geometrycznych i znaków drogowych, oraz nauczycieli, umożliwiając realizację wybranych obszarów podstawy programowej. 

Zawartość opakowania: 68 dużych, dwustronnych kart z ilustracjami przedstawiającymi podstawowe figury geometryczne i znaki drogowe, przewodnik. 

Wiek 3+.
Liczba graczy 2-25.
Czas rozgrywki 10-25 min.

Zdjęcie gra 1  – „Gra Figury i znaki drogowe.”

ZAMÓW

2. Anonimo [Pomoce dydaktyczne]. Gra edukacyjna dla grupy, [autor gry: Trefl SA, Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne; zespół: Martyna Jelonek, Magdalena Talar, Agnieszka Sutkowska, Monika Rutowska-Leśniewska ; ilustracje: Michał Ambrzykowski, Monika Duc, Agnieszka Matz, Kamila Mrożek-Zielińska, Iwona Murawska, Adam Strzelecki]. Gdynia, Trefl Edukacja, Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne, copyright 2022.

Dzięki grze, dzieci uczą się uczciwości, prawdomówności, przestrzegania obowiązujących reguł oraz właściwego reagowania na odnoszenie sukcesów i znoszenie porażek, utrwalają wiadomości dotyczące baśni, bajek, legend, określają i rozpoznają osoby, zwierzęta, warzywa i owoce po ich charakterystycznych cechach wyglądu zewnętrznego, rozwijają wyobraźnię, mowę, logiczne myślenie, zdolności do wysiłku intelektualnego w sytuacjach pełnych napięć. 

Każde dziecko zakłada na głowę opaskę, umieszcza w niej wylosowaną kartę i zadaje pytania naprowadzające, aby odgadnąć, kim lub czym jest (postacią z bajki lub legendy, zwierzęciem, warzywem, owocem).  

Zawartość pudełka: 26 opasek na głowę (6 niebieskich, 6 czerwonych, 7 zielonych, 7 żółtych), 26 uchwytów, 392 karty z ilustracjami w 11 kategoriach tematycznych (Dom, Jedzenie, Miejsca i budynki, Ubrania, Pojazdy, Sport, Zabawki, Instrumenty, Zawody, Postacie z bajek, Zwierzęta), przewodnik ze scenariuszami.

Wiek 3+.
Liczba graczy 2-26.
Czas rozgrywki 10-25 min.

Zdjęcie gra 2  – „Gra Anonimo.”

3. Jestem bezpieczny [Pomoce dydaktyczne]. Gra edukacyjna dla całej grupy, [autor gry: Trefl SA, Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne; zespół: Martyna Jelonek, Roksana Funek, Agnieszka Sutkowska, Monika Rutowska-Leśniewska; ilustracje: Michał Ambrzykowski, Agnieszka Matz, natalia Berlik]. Gdynia, Trefl Edukacja, Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne, copyright 2022.

Gra edukacyjna dla grup, której celem jest kształtowanie bezpiecznych zachowań dzieci. Gra porusza różne obszary związane z bezpieczeństwem dziecka w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, takie jak: bezpieczeństwo na drodze, bezpieczna zabawa, zdrowie i przyroda, zagrożenia w domu i na zewnątrz.

Zawartość pudełka: plansza złożona z 10 modułów, 2 talie kart (56 kart z pytaniami Prawda-Fałsz, 56 kart z odpowiedziami do wyboru A-B-C), 2 talie dużych kart (2x25 kart), 4 pionki kubeczki, 40 pchełek, 12 żetonów odpowiedzi (lizaki A-B-C), 8 żetonów odpowiedzi (lizaki Prawda-Fałsz), 2 tarcze losujące, 2 strzałki losujące, drewniana kostka, przewodnik. 

Wiek 3+.
Liczba graczy: 2-28.
Czas rozgrywki 10-25 min.

Zdjęcie gra 3  – „Jestem bezpieczny.”

ZAMÓW

 4. Wyścig po wiedzę [Pomoce dydaktyczne] : gra edukacyjna dla całej grupy / [autor gry: Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne ; zespół: Martyna Jelonek, Magdalena Talar, Agnieszka Sutkowska ; ilustracje Agnieszka Matz]. - Gdynia : Trefl Edukacja : Podręcznikarnia Wydawnictwo Edukacyjne, copyright 2023.

Gra umożliwia: realizowanie podstawy programowej oraz rozwijanie u dzieci kluczowych kompetencji, angażowanie całej grupy przedszkolnej jednocześnie, doprowadzenie do sytuacji, w której dzieci – pod kierunkiem nauczyciela – samodzielnie konstruują własną grę planszową, nauczanie przestrzegania wyznaczonych zasad oraz poszerzanie wiedzy dzieci o świecie, jak również o ich najbliższym otoczeniu, korzystanie z nieograniczonych możliwości zabawy, modyfikowanie wariantów gry oraz realizowanie własnych pomysłów.

Zawartość pudełka: 3-metrowa, dwustronna plansza do gry (strona A: Wyścig po wiedzę, strona B: Chińczyk), 50 kart z aktywnościami dopasowanymi do tematu Mój dzień w przedszkolu, 16 kubeczków-pionków, 2 duże miekkie kostki do gry, 10 kolorowych żetonów (po 2 żetony w danym kolorze), przewodnik.

Wiek 3+.
Liczba graczy 2-28.

Zdjęcie gra 4  – „Gra Wyścig po wiedzę.”

ZAMÓW


Komentarze