Pomoce dydaktyczne - polecamy we wrześniu

 

kolaż okladek

We wrześniu polecamy pomoce dydaktyczne znajdujące się w zbiorach Biblioteki:

1. Galimatias [Pomoce dydaktyczne], opracowanie merytoryczne Hanna Sobisz, Dobrzewino, F.H.U. Multigra, [2021].

Gra trenuje logiczne myślenie i zdolność planowania.
Wiek 6+
Dla 2-6 graczy

Okładka gry Galimatias. Zaplątana gra planszowa. Odnajdz w sobie duszę stratega.

ZAMÓW


2. Uczę się podejmować decyzje
[Pomoce dydaktyczne], Szczecin, Dante, Teramo, Lisciani, [2021].

Gra rozwija umiejętność podejmowania decyzji, jedną z Life Skills - określonych przez WHO (Światową Organizację Zdrowia) osobistych i społecznych umiejętności, które dziecko powinno rozwijać.
Wiek 6+

Okładka gry Uczę się podejmować decyzje

ZAMÓW

3. Nie śmiej się! [Pomoce dydaktyczne]. Rodzinna gra planszowa, Chwaszczyno, Alexander, [2019].

Gra planszowa z bezpłatną aplikacją na smartfona.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 3-12

 

okładka gry Nie śmiej się!

ZAMÓW

4. Sylabomania [Pomoce dydaktyczne]. Czytanie bez problemów. Gra planszowa i układanka, projekt graficzny: Zbyszek Derkacz, Nowa Iwiczna, Jawa, [2019].

Gra kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Rozwija analizę i syntezę wzrokową
i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Może też służyć jako pomoc dydaktyczna dla dzieci
z dysleksją i dysgrafią.
Dla 1-4 graczy
Wiek 5-9 lat

okładka gry Sylabomania

ZAMÓW

5.  Zawody [Pomoce dydaktyczne]. Gra edukacyjna, autor gry: Monika Rutowska-Leśniewska, ilustracje: Daniel Włodarski, Gdynia, Trefl, [2021].

Zawody to układanka dla najmłodszych, dzięki której dzieci zapoznają się z pracą ludzi na różnych stanowiskach oraz ich narzędziami pracy. Bawiąc się, dzieci wzbogacają słownictwo związane z zawodami, ćwiczą umiejętności związane z wypowiadaniem się na określony temat, rozbudzają ciekawość poznawczą.

Wiek 3-5 lat

Okładka gry Zawody

ZAMÓW

Zapraszamy do Biblioteki!


Komentarze