Pomoce dydaktyczne - polecamy w lipcu

 

Okładki

W lipcu polecamy gry nie tylko edukacyjne, które można znaleźć w zbiorach pomocy dydaktycznych:

1. Ubongo [Pomoce dydaktyczne] : szalona gra, która rozkręci twój mózg / Grzegorz Rejchtman ; ilustracje Bernd Wagenfeld, Karl Homes, Nicolas Neubauer. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont, © 2024. 

Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty.

W pudełku znajduje się: 48 kafelków, 36 plansz, 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów (10 rubinów, 19 szafirów, 10 szmaragdów, 19 bursztynów), instrukcja.

Dla 1-4 graczy.
Wiek 8+.
Czas rozgrywki: 25 min.

Okładka

Warszawa: ZAMÓW

Filie: ZAMÓW


2. Świat zwierząt
[Pomoce dydaktyczne] : gra manualna. - Teramo : Liscianigiochi S.p.A. ; Szczecin : Dante, [2022]. 

Gra oparta na metodzie Montessori, polega na uczeniu się przez doświadczenie. W pudełku dotykowym dziecko ma za zadanie szukać zwierząt tylko za pomocą zmysłu dotyku oraz dopasować zwierzę do jego rodziny.

W opakowaniu: pudełko dotykowe, 10 plansz, 10 żetonów zwierząt, instrukcja.
Wiek 3-6 lat.

Okładka

ZAMÓW


3. Europa w 10 dni
[Pomoce dydaktyczne] / autorzy:  Alan R. Moon i Aaron Weissblum ; ilustracje: Jacqui Davis ; tłumaczenie Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. 

"Gra Alana R. Moona, twórcy bestsellerowej serii Wsiąść do Pociągu!
Z Hiszpanii samolotem do Grecji? A może lepiej statkiem, zahaczając po drodze o Maltę? W całej Europie jest wiele do odkrycia, podobnie jak wiele jest dróg do zwycięstwa w tej wyjątkowej grze rodzinnej! Dobierajcie kolejne płytki podróży i składajcie je w całość, by wspólnie stały się idealnym planem wycieczki po Starym Kontynencie". (więcej na stronie: Rebel.pl)

W pudełku: plansza, 52 płytki państw, 10 płytek samolotów, 9 płytek statków, 8 plastikowych stojaków, plastikowy podajnik, instrukcja.

Dla 2-4 graczy.
Wiek 10+.

Okładka

ZAMÓW


4. Tempo!
[Pomoce dydaktyczne] : masz 30 sekund! : junior / ilustracje Małgorzata Detner, Anna Gensler ; projekt graficzny Małgorzata Parczewska. - Warszawa : Granna, copyright 2016.

W trakcie gry dzieci wymyślać będą hasła pasujące do zadanych tematów. Ten rodzaj zabawy pozytywnie wpływa na rozwój słownictwa oraz stymuluje kreatywne myślenie. Ukryta klepsydra pomoże w wyćwiczeniu orientacji czasowej, a rozbudowana siatka połączeń na planszy wzmocni orientacje przestrzenną. Gra zawiera kilka wariantów rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej.

Zawartość pudełka: plansza, 60 kart do gry, 42 żetony liter, 5 żetonów w kolorach pionków, 1 żeton pierwszego gracza, 5 pionków, klepsydra, zasłonka z kartonu, instrukcja.

Dla 2-10 graczy.
Wiek 5-12 lat
.

Okładka

ZAMÓW


5. Biblioteczka Montessori
[Pomoce dydaktyczne] : ptaki Europy : 105 kart edukacyjnych z ptakami europejskimi / pomysł Ève Herrmann ; ilustracje Roberta Rocchi ; tłumaczenie Hubert Górski. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, copyright 2019. 

Zestaw „Biblioteczka Montessori. Ptaki Europy” to 105 kolorowych kart edukacyjnych z rysunkami ptaków, ich nazwami oraz miejscami występowania, poradnik obserwatora uczący dzieci, jak skutecznie podglądać ptaki w ich naturalnym środowisku , książeczkę z opisami najbardziej popularnych ptaków europejskich , dostęp do aplikacji z głosami wybranych ptaków.

Zestaw zawiera: 105 kart, 1 książeczkę Ptaki Europy, 1 książeczkę Obserwowanie ptaków, 1 broszurę.

Okładka gry

ZAMÓW


Komentarze