Pomoce dydaktyczne - polecamy w grudniu

 

Okładki gier: Magia Twojego Imienia, Mój dzień, Laboratorium kreatywnego pisania, Nasze legendy

W grudniu polecamy pomoce dydaktyczne:

1. Mój dzień [Pomoce dydaktyczne]. Naucz się planować. 3D!, pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani, Teramo, Liscianigiochi S.p.A., Szczecin, Dante Sp. z o.o., [2021]. 

Gra edukacyjna oparta na podstawie metody Montessori. Zadaniem dziecka jest tworzenie harmonogramu swojego dnia i właściwe zaplanowanie czynności w ciągu dnia. Odpowiednie czynności dziecko musi połączyć z konkretną porą dnia. Drugim sposobem na zabawę jest klasyfikacja czynności pod względem miejsca jej wykonywania - w takim wypadku dzieci muszą odpowiednio ułożyć karty w trójwymiarowym mieście. 

W opakowaniu: 4 elementy planszy z rozkładem dnia, trójwymiarowy zegar (2 wskazówki, plastikowy nit), 1 plansza miasta, 4 elementy miasta, 22 dwustronne karty z godzinami, 31 dwustronnych kart z czynnościami, 7 kart z dniami tygodnia, instrukcja. Wiek 5+.

Na okładce w czwartek dziewczynka maluje obrazek o godzinie 16.30

ZAMAWIAM


2. Magia Twojego imienia
[Pomoce dydaktyczne], autorka tekstów: Maria Samolewska, Teramo, Liscianigiochi S.p.A., Szczecin, Dante Sp. z o.o., [2021].

Opracowane na podstawie metody Montessori. Edukacyjna gra, która pobudza fantazję dziecka w sferze narracji. Rozwija kreatywność i słownictwo, dzięki tworzeniu historii z zaczarowanego świata, bazujących na imionach.

Pudełko zawiera: 111 kart, planszę, tasiemkę i instrukcję. Wiek 5+.

Na okładce znajdują się ilustrowane karty z imionami Pola i Ewa.

ZAMAWIAM


3. Nasze legendy
[Pomoce dydaktyczne]. Kodowanka : od kodowania do programowania, ilustracje Giełżecka Monika ; projekt graficzny: Zbyszek Derkacz, [Nowa Iwiczna], Jawa, copyright 2018.

Zawartość pudełka : instrukcja, tekst legend, książeczka z przezroczystą osłonką, 100 puzzli (4x25 puzzli do obrazka), 1 kostka do gry.

Liczba graczy 1-4, wiek graczy 4+, czas rozgrywki 30 minut.

Na okładce zdjęcie i puzle z cyferkami

ZAMAWIAM


4. Laboratorium kreatywnego pisania
[Pomoce dydaktyczne], Teramo, Liscianigiochi S.p.A., Szczecin, Dante Sp. z o.o., [2022].

Zestaw zawiera skuteczną metodę nauczania, która pobudzi dziecko do kreatywnego pisania. Dzięki tej grze dziecko rozwija skuteczną komunikację, jedną z Life Skills (umiejętności życiowych) wyróżnionych przez WHO (Światową Organizację Zdrowia).

Pudełko zawiera: 83 karty, 2 ołówki, 2 zeszyty, 12 medali i przewodnik dydaktyczny. Wiek 8+.

Na okładce chłopiec pisze swoją historię. W tle rysunki: doek, balony, nutki, kotek, różowy słoń, klucz, latarnia.

ZAMAWIAM

 

Komentarze