Gry - nowości

 

W naszych zbiorach można znaleźć wiele ciekawych pomocy dydaktycznych a wśród nich gry. Oto niektóre z nich:

1. Ptaki [Pomoce dydaktyczne] : memory, grafika i rysunki: Anna Cywińska, Częstochowa, wydawca - Adamigo, copyright 2017. W pudełku znajduje się 48 elementów oraz instrukcja. Gra dla 2-4 graczy w wieku 5+.

GCWYP 1174 PD "M" ZAMAWIAM
 
 
2. Palcem po mapie - Europa [Pomoce dydaktyczne], Gospodarz, Abino, [2022]. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Dla 2-4 graczy. Wiek 7+.
 

 GCWYP 1171 PD "M" ZAMAWIAM

3. Terra [Pomoce dydaktyczne]. Jak dobrze znasz świat?, autor Freidemann Friese, Warszawa, Egmont Polska, © 2021. Pudełko zawiera: planszę, 150 kart, 1 pudełko na karty, 36 znaczników oraz instrukcję. Gra posiada proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Na kartach 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. Dla 2-6 graczy. Wiek 10+. Czas rozgrywki 45 min.

GCWYP 1186 PD "M"  ZAMAWIAM

4. Zawody [Pomoce dydaktyczne] : gra edukacyjna, autor gry: Monika Rutowska-Leśniewska, ilustracje: Daniel Włodarski, Gdynia, Trefl, [2021]. Pudełko zawiera: 12 plansz z obrazami miejsc pracy, 12 kafelków z atrybutami zawodów, 48 puzzli oraz instrukcję. Zawody to układanka dla najmłodszych, dzięki której dzieci zapoznają się z pracą ludzi na różnych stanowiskach oraz ich narzędziami pracy. Bawiąc się, dzieci wzbogacają słownictwo związane z zawodami, ćwiczą umiejętności związane z wypowiadaniem się na określony temat, rozbudzają ciekawość poznawczą. Wiek 3-5 lat.

GCWYP 1189 PD "M"  ZAMAWIAM
Zapraszamy do Biblioteki! 
 
 
wyboru dokonała: Joanna Matoszko
oprawa informatyczna: Agnieszka Babula

 





Komentarze